sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Iskariasennusta





Projekti on edennyt jälleen huiman harppauksen. Etu- ja takaiskarit on vaihdettu. Eihän ne Kawasakin osat heittämällä menneet, mutta suht pienellä vaivalla. Etupäähän tuli kawan t-kappaleet, mutta Mikilonin emäputken akseli piti istuttaa niihin. Jonkinmoinen ero akseleiden kiinnityksessä, Mikilonista lähti käsin nyppäämällä, Kawasta ei kirvonnut edes prässissä, loppupeleissä ei lähteny ehjänä ollenkaan. Kun t-kappaleet oli sovitettu, olikin helppo heittää kawan etupää jarruineen ja vanteineen.

Takapää tuottikin enemmän työtä. Svingin kiinnitykseen käytin Mikilonin takapyörän akselin. Jotta Kawan linkut sai kiinni, piti koneen takakiinnike ja linkkujen kiinnitys rakennella uusiksi. Jotta kaasarille jäisi enemmän tilaa ja imusarjan saa rakennella suoraksi, kawan takaiskari tuli toisinpäin. Eli kaasusäiliö vasemmalle, oikean sijaan. Eikä iskarin yläpään kiinnikekään ollut oikeassa paikassa, joten uusiksi meni sekin. Mutta nyt kilkkeet on paikallaan, kasaus ja koeajot tiedossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti